jag är kär i josh holloway

Herregud. Jag har gått och blivit besatt av Lost igen.
Det är SJUUUUUUUUKT bra, även om allt är jätterörigt och jag inte fattar mycket.
Men Josh Holloway är ju så snygg så jag dör.
Jag ska nog se om avsnittet igen som jag såg igår. Jo jag ska nog det. Sen ska jag till Camillas stora förtjusning sitta och sammanfatta rättskunskapen som jag har prov på på torsdag och som jag inte ens tittat på. Och så ska vi göra ett arbete. Och så har vi ett kemiprov att se fram emot, yaaaaaaaaaaaay verkligen.

Nej nu känns det verkligen som att jag är tillbaka i min härliga goa gamla verklighet igen, utan kändisar eller glamour.

Och vet ni vad? Det känns sjukt bra.

Nu ska jag göra varm choklad och sätta mig med min bärbara jag skriver på just nu och se om Lost igen. Jag fattar inte, trodde inte det kunde bli så bra igen. Istället ligger jag efter med House nu. Lost och House är de enda serierna jag följer.

Men aja. Nu måste jag ta tag i det här.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Lost är hur bra som hälst. Min favorit är Jack och Kate. Jag tycker oxå det är väldigt rörigt i Lost just nu och behövar nog kolla på avsnitten en gång till. House är otroligt bra med.

2009-03-09 @ 18:40:49
URL: http://wwwrolinskitjejensblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0