pain in the back

Kan man gå för mycket? Jag har gått nu i cirka 2 månader varje dag till skolan (det är ungefär 2-2,5 km dit bara, alltså ungefär en halvmil om dagen både dit och hem) eftersom min cykel är paj och jag inte har haft tid att fixa den (eller, hosthost, jag är för snål). Och jag tror att min kropp börjar känna av det. Nedre delen av min rygg mår inte riktigt bra, och nu när jag suttit här i ungefär 2 timmar och pluggat på biologin, så känner jag mer och mer hur soffan/sängen lockar för att slappna av ryggen. Suck... jag kanske får fixa min cykel igen, det vore faktiskt skönt med 10 minuter till på sig på mornarna.

Har annars varit en lugn dag. Jag föll i fällan igen och shoppade kläder när jag inte borde, fast jag ville verkligen ha något nytt nu alltså. Köpte ett par jeansleggings på Gina och en lila, ganska stor, tröja på Vila, som jag funderar på om jag ska behålla eller inte. Hmmmm.

Nu pallar jag inte att sitta här längre. Hejdå sålänge, hejd soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0