äventyrsland

Kan inte den där filmen bara komma ut snart så att jag slipper dras med denna förväntan? Skulle pluggat idag (borde plugga just nu egentligen) men kommer på mig själv att leta mig in på sidor som ROBsessed.com och spana in varenda bild som finns på Robert Pattinson sen i mars typ. INTE BRA. Jag är inte sån egentligen. Fanatisk kan jag vara, but not to that extent. Kommer ihåg när jag hade min Green Day-period i sjuan, och parallellt med det en Modo-period. Då var jag tretton, fanatisk och ville att John Kerry skulle vinna valet i USA. Jag är inte normal, jag vet...

Hade en liten trevlig filmkväll här igår, tack till ni som höll mig sällskap! Milla sov över, min hund gnäller dock väldigt mycket efter sin matte. Jag tycker att det är skönt att vara ensam - det har jag alltid gjort - men visst saknar man mamma efter ett tag. Tanken på att det kanske kommer att vara såhär om ett år skrämmer mig lite. Speciellt när jag tittar på disken efter bara 3 dagar ensam. Ugh.

Nu ska jag hoppa in i duschen, locka håret och bege mig mot Bacchus för lite avtackning av vår chef. Sen ska jag ha en seg kväll framför TV'n!! Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0