jag tillhör dig

Ett exempel på att tiden går fort, så fort att vi inte ens märker att den går så fort som den gör:

johanna || säger:
tiden går fort!
Davve säger:
joooo
naeej
johanna || säger:
var det inte nyss två månader kvar tills vi skulle till london? huhuhuhuuh
nu är det bara 9 dagar!
Davve säger:
haha iof.!
johanna || säger:
..........herregud bara 9 dagar!!!
hahahahahaha
Davve säger:
va ?...är det bara 9 dagardet är ju helt sjukt!
johanna || säger:
ja!


Det är mycket som ska klaffa innan dess, så mycket att jag inte ens tänker skriva ner det. Det är mycket, men jag klarar det. Som alltid. Just nu håller jag på att stirra mig tokig på en bild på Jake Gyllenhaal (Mirela goes kwazy!) och Heath Ledger, från Brokeback Mountain. Har bestämt mig för att analyserna den inför nationella muntliga i svenska. Och visst, jag är helt blank i huvudet, men det är snygga människor det där!

I sällskap av Muse sitter jag här alldeles ensam alltså, och pluggar. På ett lov. Mamma är på Teneriffa i solen och har det bra, och det unnar jag henne. Men jag vill också bli brun! Gaaah, jag ser sjukligt blek ut ibland. Och det är inte precis så att London tänker bjuda på sol och värme.
Imorgon kommer Milla hit och ska plugga religion med mig, so I better get this done before that. Ikväll är det träning.

Hade förresten en utomordentligt, över förväntan faktiskt, bra "helg" i Stockholm med hockey och mina små kusiner och lite MJ-party på måndagskvällen sådär. Bjuder på en bild av en viss Idolvinnare i sminket!



(Jag blev faktiskt också sminkad, jag blev ju blomflicka och då kan man inte se ut som stryk, så det var najs att bli sminkad av proffs helt oväntat sådär.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0