jerusalem bells

Börjar min religionslektion om en timme. Imorse gick jag upp extra tidigt för att hinna till skolan en kvart tidigare, men med min fantastiska tur lyckades jag spilla ut en massa juice och fick ägna några minuter åt det. Plus en massa kvarvarande irritation över det faktum att det hände, gör att det blev en messy morning. Men så är det ibland.

Har skrivit i loggboken för projektarbetet och läst lite om Idol - tydligen ska Darin göra Viva la Vida ikväll, och jag har redan hört ett litet smakprov i trailern. Det låter ju faktiskt bra. Men inget går upp mot Coldplay live på Stockholm Stadion när den riktiga Viva körde igång. Awatsuuu, det var klockrent bra.

Efter skolan som slutar efter min lilla religionstimme ska jag dra mig mot den första tidiga fredagsträningen jag upplevt tror jag. Runt fyra börjar den eftersom J18 ska spela efter. Det betyder alltså: äntligen en lugn fredagkväll hemma med Idol och plugg. Haha, låter skumt men jag behöver det :)

Igår bloggade jag lite på Gylleneskor (som ska byta namn till popsverige.se - ett mycket bättre namn!) och skrev om Agnes och hennes nya video till Release me. Den är sjukt snygg. Jag är inte lagt åt det hållet, men HON är sjukt snygg också - jag skulle lätt byta kropp med den tjejen.

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Yay, Anges :D

2009-10-12 @ 13:17:45
URL: http://eriicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0