Dazzingly beautiful

Så kan man beskriva min slutgiltiga studentklänning som jag hittade inne på MQ idag! Är helt galet nöjd - tänk att en klänning kan göra ens hela dag! Den sitter perfekt och är axelbandslös och bara allmänt fantastisk. 600 riksdaler gick den på och det är den värd, av märket ZOUL. Vet inte riktigt vad jag ska ha för skor på utspringet, men däremot vet jag att jag kommer byta till ett par vita fina Coverse innan vi sätter oss på flaket (som jag skulle ringa till i fredags men som jag har glömt bort. Så kan det gå - får väl ringa imorn...). Ska ha håret uppsatt också... tja, allt kan ni se här nedan ;)







I övrigt har jag varit frånvarande från bloggen av enkla skäl: har inte orkat, haha... Ska försöka vara bättre. Speciellt nu innan studenten och grejer. Bara för att lägga till ännu en bild i det här inlägget så måste jag visa upp vad jag, Max och Milla pysslade med en stund idag. Vår alldeles egna nedräkning till studenten!
Antal skoldagar kvar idag: 34!



Nu blir det Lost och lite lite lite projektarbete. Gud, när den skiten är över kommer jag vara SÅ lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0