And so we dance

Fransmän är visst roligare än jag trodde och Julias besök Seb visade att de också kan lära sig engelska där nere. Tog dock två kvällar med denne snubbe innan han förstod vad ishockey är men det är sånt där kulturellt skit man inte kan kräva av en fransos. Har förresten haft tre roliga kvällar i rad, trots att Rix-grejen inte var den roligaste i världshistorien. Och fjortisnorrköping slutar aldrig förvåna mig. Ska bli skönt att åka till en världsdel där tonåringarna är mer normala typ. Där ordet "fjortis" inte ens existerar.

And I loved The Ark - jag hade inga problem med att de hade guldiga och svarta tajta kläder till skillnad från Max och David som inte riktigt föll för stilen. Men det är ju The Ark och vem förväntar sig mindre? "Calleth you, cometh I" är gåshudsframkallande live och den här gratiskonserten var värd att gå på. Fick dessutom äta på Subway och fasen vilka goda kakor de har där alltså...

Nu ska jag sova. De senaste nätterna har jag drömt att jag har tappat eller slagit ut mina tänder. Let's hope this will be a good dream.

Men jag måste posta en liten video först hehe. Den här låten gillar jag skarpt även om det inte riktigt är det jag brukar lyssna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0