For the sake of the art

Det är augusti idag. Om tre månader - tolv veckor - så åker jag runt halva jordklotet för att söka ett halvårs lycka i Aussieland. Om jag är rädd? Ja. Om jag skjuter upp allt jag behöver göra innan dess? Ja. Om jag ser fram emot det? Joo.

Det är lite småkul att jobba på Ica ändå, när man har roliga kollegor och söta kunder. Bekanta ansikten tittar in och då känner man sig ännu bättre till mods med jobbet. Men nu är det bara tre "riktiga" jobbdagar kvar på sommaren. Woho för det.

Söderköping är tyst ikväll och Cloverfield var sämre andra gången jag såg den, en halvretarded Godzillaripoff egentligen. TV4 har numera rätt att visa tolv minuters reklam på en timme, that's why I'm sticking to TPB. Piratpartiet kanske är alternativet andra helgen i september? Fast ändå inte. Funderar på att go blue...?

Måndag. Tårtorgie på gång och den där maratonvisningen hos David. Och jag ska ringa ett ångestfyllt samtal. Lämna mig inte, det lilla mod jag har kvar. Nu kallar duntäcket igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0