Nineohtwooneoh

Utmaningar brukar jag tycka om men det ska bli en riktig pina att gå upp kvart i sju imorgon när jag knappt sov någonting alls hos Erika inatt. Jag får iallafall låna pappas bil till träningen ikväll. Undrar hur jag skulle reagera om jag fick tjejkramp när jag körde bil..?

Jag har bara åtta gig kvar på min bärbara hårddisk, den är på 320 GB. Borde nog rensa den snart. Eller köpa en ny. Smidig och ekonomisk eller lat och slösande? Det är frågan det. Sen kan man ju också undra hur fan jag lyckats fylla upp 312 GB på två år.

Att råka ta fel buss till Söderköping kan visa sig ta tid men när bussen i fråga är sval och skön så gör det inget att man åker genom Västra Husby. Folk bor visst där också. Ganska många.

Dagar går fort, även när man har tråkigt. Och det är mindre än elva veckor kvar nu. När alla räknar ner till sina flytter och skolstarter tillhör jag dem som funderar på vad jag ska göra de kommande månaderna. Fram tills november förstås. Jobba kommer jag göra i måttlig mängd men resten av tiden?

Jag har inte köpt ett enda klädesplagg sedan jag var i Stockholm med Sandy och shoppade. Det är alltså snart två månader sedan. Screw you killar som inte tror att tjejer klarar sig utan shopping. Men igår var vi inne i city och även om jag avstår för mitt eget bästa (min ekonomi rättare sagt) så känner jag nog för en liten runda på stan när min lön kommer om en och en halv vecka.

Fick en bilaga om Augustifesten med tidningen imorse. De flesta säger att de skiter i det, men ändå så träffar man i princip varenda person man känner i stan under de där dagarna. Nåväl, jag gillar fyrverkerierna, so I'll be there.

Fredagen den trettonde - inte alls en otursdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0