Sommaren snurrade fort

Nu har jag lärt mig hur man använder en perkulator iallafall. Min hjärna kunde inte riktigt förstå hur det fungerade så jag var faktiskt tvungen att googla haha... men med hjälp av gravitationens kraft blir det tydligen kaffe i den där saken som låter lite vidunderligt. Så nu kan jag göra det också, kaffeälskare som jag är (nej).

Imorgon ska en person mycket bättre på datorer än mig och pappa fixa så att internet funkar även på min egen dator, vilket gör allt lite lättare. Bildfattigt har det ju varit, men jag har faktiskt lite bilder från de senaste dagarna. Måste säga att två utgångar inte ens var nära utgångarna under studentveckan. Det kommer aldrig bli samma sak igen, tråkigt nog, men minnena från den veckan bär vi med oss hela livet, och det är ju för all del väldigt fint.

  <- utgången i fredags med fransosen Sebastién



   


Och här ovan lite bilder från Ark i förrgår. Stod inte riktigt så nära som bilderna kanske föreslår, zoom zoom vet ni. De har verkligen speciella kläder, de där killarna. Svårt att tänka sig att alla har fru/flickvän och barn, hehe...

Nu måste jag röra mig mot duschen, jobbet kallar kl 15. På onsdag får jag lön! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0