Video killed the radio star

Jag älskar det här. Medan jag har någon timmes jobb kvar på min video sitter jag och får inspiration av andras. Här följer riktigt bra videos som fans har satt ihop! Jag imponeras av hur duktiga alla är. Jag lovar, det är inte lätt att göra sånt här...Enjoy, och snart får ni se min nya :)




Den här tar en stund att ladda men den är så fin, så fin..... Maria Menas version av låten är så vacker



Alltså med vissa vids måste man kanske ha sett filmen/TV-serien för att förstå. Men man kan ju alltid se när någon har lagt ner världens jobb ändå... som här!



Älskar den här låten av Radiohead



Självklart en House-video, love this! Snart är det säsong 7 =)




Nu får det räcka, ska duscha och käka lunch med mormor, morfar och min kusse nu. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt bra videos, jag saknar lost lite och det käns konstigt att det är slut.

2010-08-11 @ 13:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0