Happy Valentine's Day

Från en som aldrig spenderat den här dagen med någon av det motsatta könet, haha. Inte är jag ledsen för det dock - när Mr Right visar sig så blir det säkert bra! Men grattis till alla ni som har någon. (Annars fastnar jag helst i förnekelse i stil med Ica-Stig: "Det är bara påhitt, till för att sälja grejer")

Har förlorat en match idag, 3-4 blev det men jag kämpade som tusan och tyckte att jag spelade bra emellanåt när jag fick chansen att spela bra. På onsdag blir det operation för moi och jag måste nog ringa lagledaren, vet inte riktigt om han har koll på att min frånvaro kommer lysa under de kommande veckorna.

Blev dock väldigt glad när jag kom hem och de har släppt massor av bilder från Eclipse... och alla är på RPatz och KStew. Självklart, idag! Hade jag någon att pussa nu (förutom min hund, blir lite jobbigt och bokstavligen talat äckligt) så skulle jag pussa den nu. Det är bara så fint med kärlek!


tt

Kommentarer
Postat av: Julls

Min alla hjärtans dag har inkluderat en tripp till rosenlundsbadet, chilikorv, närkontakt med en okänd kille på bussen - som förutom att somna på min axel också snarkade i mitt öra mellan ödeshög och norrköping. Mys till tusen!

2010-02-14 @ 19:15:23
URL: http://sjuttonhundra.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad snygg blogg du har nu

2010-02-15 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0