Do I ever cross your mind?

Det var en fin dag igår och fortsätter att vara en lika fin dag idag. Julias trädgårdsfest var, som Barney skulle sagt, awesome och jag var om jag får säga det själv grymt bra på att grilla kött. I got it from my daddy. Blev dock något trött när soffan vi satt i för att se Holland besegra Uruguay var så skön att mina ögonlock ville slutas om och om igen. Utomhus var det myggor som bet mig ganska mycket. Alexandra kom och hämtade mig och jag fick sova väldigt gott i hennes extrasäng ännu en gång, detta efter lite 2 ½ män och How I met your mother fram till ett-tiden nån gång. Frukost med jordgubbar, en äckligt stor spindel på altanen (!!!) och en sväng på badhuset har det blivit av idag. Kom för någon timme sen hem från ett stopp vis Halvars också. Brownieglass alltså, yum yum...





Om två timmar ska jag återigen infinna mig på bion för att se Eclipse, den här gången med människor av det manliga könet. Efter det följer Tyskland-Spanien hemma hos Max - jag hejar på Spanien men tror att Tyskland vinner hela tjottaballongen. Lite kul är det hur verkligen alla (nåväl, de flesta) är insatta i fotbolls-VM, ett VM vi inte ens är med i vi kassa svennebananer. It's awesome! Lite synd att det är slut på söndag bara...

Spanade igenom min systemkamera och hittade en lite sådär halvsnygg bild jag tog i Stockholm för några veckor sedan. Stockholm som kanske blir min hemstad nästa höst? Vi får väl hoppas det. På tal om det borde ju det där antagningsbrevet dimpa ner i brevlådan snart. Visserligen ska jag inte plugga i höst, men spännande att se var man kommer in. Kanske, kanske, kanske, kanske så räcker mina 21,8 p till arkitektlinjen..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0