En plats i solen

Idag regnade det. Som fan. Och åskade gjorde det också - and seriously, I loved every moment of it. Jag har längtat efter en riktig regnpersiod på några dagar för att kunna göra annat än få dåligt samvete för att man sitter inne och inte gör något där solens strålar träffar ens hud och gör den röd, i bästa fall lite brun. Eller fräknig, som i mitt fall. Brunfräknig.

Hur världen än slutar så kommer en sak alltid att vara sant: bilder säger mer än ord.

Julls i torsdags, storasyster Titti fyllde 21 år. Ett ord: TZATSIKI!








Varför jag införskaffade mig en systemkamera för ett och ett halvt år sedan..? För att det finns få saker som jag gillar att göra mer än att fota.













Nu ska jag äta en halv överbliven Hawaiipizza. Cheers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0