Uncover my eyes

Har precis varit hos Åsa och fått håret klippt, inte någon drastisk förändring eftersom jag ändå tycker att mitt hår är rätt okej just nu. Förlitar mig på att solen ska fixa lite snygga solblekta slingar i håret när den bestämmer sig för att titta fram igen, gärna i mitten av nästa vecka.

Hursomhelst har det varit bildfattigt här på sista tiden och jag har ju haft pappas dator och den har inte photoshop. Men jag bjuder på en gammal bild, egocentriskt nog på mig själv. Jag älskar min kamera och alla har vi en fjortis inom oss som någon gång posat i badrummet. Nu är den visserligen mixtrad lite med färger, skärpa och kontrast. Men ändå.



Tycker jag ser skelögd ut :D Haha


Nu blir det tomatsoppa och lite ugnsvarm baguette till det. Hinner kanske se P.S. I Love You, har velat se den igen sen jag började lyssna sönder Ryan Stars fantastiska "Last train home". Och Into the Wild var jag på vippen till att sätta på igår (när en annan film inte fungerade :( ) men den sparar vi. Har tappat räkningen på antal gånger jag sett den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0