Var tog den där elden vägen



Har ju lovat att använda min systemkamera mer och när jag kom hem igår (runt 02.28, heh) var det lite för fint för att inte föreviga. Kommer sakna Vilbergen och att gå en runda med vovven här. Sentimentala Johanna har krupit ut ur sitt skinn den senaste veckan och inombords är jag nog lite mer ledsen än jag vill vara, och visa. Everything is changing and I don't feel the same - eller nja, fullt så illa är det väl inte men klart att det är tråkigt att flytta. Dyrt som satan också....

Känns lite sådär att vakna för tidigt och inte kunna somna om när man helst bara vill ligga och sova bort sin förkylning. Usch, inte bra att bada i sjö, spela "fotboll" (det var verkligen inte regelrätt fotboll som jag spelade igår iallafall haha) och vara vaken i 19 timmar när man är on the edge of breaking down i en dunderförkylning. Och jag borde nog inte få köra bil och ta beslut om färdväg i det fullt nyktra men trötta tillståndet jag var i igår. Vips så var den fredagen över, och nu är det helg. Och nu ska jag jobba 15-22. Åh så roligt. Jag missar bronsmatchen. Gör min dag och kom in och köp en glass eller nåt. Verkligen, helt seriöst.

Toves nya låt är för övrigt bra, om ni kommer ihåg henne från Idol? Snacka om Killers-vibbar, men det är ju inte dåligt precis :)

Och jag ser fram emot söndag kväll och nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0