I'm gonna give all my secrets away

Spotifyade lite random förut och kom in på OneRepublics sida. Efter något låt gick "Secrets" på, en låt som några tjejer dansade till på vårhälsningen och som jag kommer ihåg så väl att jag kände igen när jag satt där. Men så kunde jag bara inte placera var jag hört den tidigare och varför den väckte någon form av nostalgisk känsla hos mig. Idag fattade jag. Wikipedia gav mig svar på frågan och svaret, tja, det är det här.



Det låter säkert jättetöntigt att säga såhär om en tv-serie, men jag kommer att sakna Lost något så enormt mycket. Under mina 6 tonår har jag skrattat åt, gråtit åt, förundrats åt och blivit helt förälskad i avsnitten som handlar om så mycket mer än några strandsatta personer på en öde ö. Många gav upp serien efter säsong 2 eller 3, när det började bli skumt och komplicerat. Jag visste att det skulle leda någonstans och nu när säsong 6 så snart är slut - serien likaså - så är jag så glad att jag hade tilltro på den. Lost har varit någon form av tillflyktsort för mig under några år och även om jag inte behövt dosen Lost alltför ofta så har det varit en del av mitt liv.
Och nu är det alltså slut, tillsammans med både gymnasie och en hel del annat.

Förlåt mig om jag blir aningens sentimental, men i dessa tider känner jag att jag har rätt att vara det...

Den 23 maj är det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0