I'm not a droid

Och så har jag äntligen sett hela Star Wars-hexalogin, väldigt mycket efter alla andra (rättare sagt, väldigt mycket efter alla av det motsatta könet). Även om jag i princip kände till hela historien - "I AM YOUR FATHER" - så måste jag säga att det är kult av en anledning. Och där killar inte förstår oss tjejer med Twilight så förstår inte tjejer varför alla killar kan allt om denna serie filmer, t.ex. hur vissa droider/robotar ser ut vid exakta tillfällen... geez man. Men overall inte alls dumt och episod två och tre var de bästa filmerna. Och jag förstår Star Wars-världen nu med upplyst medvetande. Typ.




Jag som trodde att jag skulle vara ledig både torsdag och fredag ska bege mig till jobbet båda dagarna ändå, 16-20 imorgon och 10-19 på fredag. Helg plus mån-tis och torsdag. Med den här jobbtakten lär jag nästan inte behöva ett jobb i Aussieland haha....

Åtta veckor kvar idag förresten!


Kommentarer
Postat av: Max

Jämför aldrig aldrig aldrig Star Wars med Twilight igen, det är fel på SÅ många plan. Jag vet var din cykel bor! xD

2010-09-09 @ 03:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0