Some people have REAL problems

Idag ska jag gå och jobba i ett nytt Sverige. Resten av veckan ska förhoppningsvis spenderas med vänner och att skriva CV för att jag nu med ungefär 6 veckor kvar känner att det är lagom att börja kolla jobb i förväg. IKEA, H&M, diverse mataffärer etc. ska få mail av en Söderköpingstjej. Räknar kallt med att jag får vänta tills jag kommer till Sydney innan jag får jobb, men ändå. You gotta try.


Jag är inte stolt över de 5,7 rpcenten av svenska folket som röstade på SD i valet och de runt 15% (!!) som valde att inte rösta alls. Vissa människor DÖR för att få rätten att påverka som de så lätt ignorerar. Fy fan.....

Men nu är det dags att bli glad igen för att gå iväg till Ica och vara social.


Kommentarer
Postat av: Angelica

snygg blogg och härliga bilder :)

2010-09-22 @ 12:27:54
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0