Up in the clouds

Nu stuntar jag i att det jag borde göra nu är att lägga mig i sängen och sova (ska ta bilen redan vid kvart över sju imorgon och åka till jobbet). Igår, idag och imorgon är det Söderköpings årliga gästabud och det bjuder på en massa människor klädda i medeltidskläder och vimplar och ljus överallt. Det är supermysigt att bo här just nu vill jag lova, och as we speak så har förresten La Uva sin sista kväll här i staden. Vi var där igår och jag åt inte bara god mat utan drack den godaste drinken jag druckit någonsin tror jag. Påminde om glassen Twister, haha.  Hursomhelst är det tråkigt att det slår igen här i staden, men jag tänker minsann besöka La Uva inne i gamla goa Norrköping många gånger i framtiden. Glömmer aldrig när vi hade första kvällen på studentveckan därinne. Hur kul som helst.


Trött efter jobbet hehe.

Idag var jag så på marknaden och för att bäst beskriva känslan: BILDER!

    

Tycker väskorna var grymt fina, men är för snål just nu för att göra någon investering. Som tur är återvänder marknaden om 365 dagar och då får vi se om jag som fattig student gör slag i saken.

Träffade även söta Sara som har startat en egen blogg! Go visit ;)

Nu tror jag att jag ska äta min havregrynsgröt och sova några timmar. Hatar när man måste gå upp tidigt på morgonen.... men men, pengar!


Kommentarer
Postat av: Fernando de Paz

tack nos vemos otra vez

2010-09-12 @ 23:13:56
URL: http://www.tapasbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0