My eyelashes catch my sweat

Sitter och väntar på att min specialkladdkaka ska spricka lite därinne i ugnen. Imorgon är det sista officiella dagen som arkitektstudent  och jag tänker bjuda de flesta på en traditionell hej-då-kaka. Lämnade in min studieuppehållsansäkan hos studievägledaren och nu känns det lite galet att jag är hemma i Söderköping igen på obestämd tid redan på fredag kväll/natt. Sjukt sjukt sinnes jättetråkigt att lämna de fina människor man faktiskt lärt känna så bra. Kommer ihåg på gruppdynamiken i början av terminen när jag sa att vissa av personerna framför mig kanske skulle bli några av mina bästa vänner. Hade jag stannat kvar vet jag vilka det hade varit, och det känns fantastiskt att jag lärt känna de personerna. Lisa flyttar ju iallafall hem med mig, och det kommer nog bli en hel del filmtittande/pluggande/mys i vår därhemma.

Köpte massor med julklappar via nätet imorse eftersom jag inte riktigt haft tid att göra det själv på stan än, plus att det är billigare på nätet. Är grymt nöjd med mina julklappar. Har typ tre kvar bara, känns bra den 12 december!

Inför mellandagsrean vet jag att jag ska köpa två saker, bluray-spelare och ett nytt objektiv (ska vara fotograf på Mello i Växjö, och kanske Malmö, i år igen. Så fett nice det kmr bli med gratis fester! Hade så sjukt kul förra ggn). Men har börjat fundera på att kanske det är dags för en Macbook nu! Frågan är ju om man ska satsa på en 15-tummare eller nöja sig med 13-tummare? Hmmm, någon som har några ideer? Vet inte om man märker så mycket skillnad. Å andra sidan en investering för några år framåt. Jao man får la se va di bliir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0