No, it won't all go the way it should

But I know the heart of life is good


Dags att fixa fixa lite julklappar! Vad sjutton ger man till sina föräldrar, mor- och farföräldrar samt kusiner? Det är ju verkligen jättekul att köpa saker till andra, men det är så svårt att få det perfekt (perfektionist javisst). Vill verkligen att personen som får något ska bli glad! Tänker att shoppa måndagen när jag flyttat hem kan sitta bra, lite sådär i sista sekunden (förutom det som jag kan beställa hem hehe).

Idag har det slagit om till december och det är bara en månad kvar av 2011. Helt sjukt att tiden går så fort! Vi satt och myste till Mysteriet på Greveholm på lunchen, de ska visa 2-3 avsnitt varje lunch i matsalen tills vi slutar, så nu har man något att se fram emot på luncherna under de sista veckorna här.

Frågan är om jag trivs för bra? Det vore ju illa om jag börjar sakna den lilla tiden i Lund lite för mycket när jag börjar i Linköping. Som tur är kommer Lisa att flytta med mig hem, så vi kan dela minnena, precis som jag delar minnen med Freddy baby kring Australien. Peppad inför framtiden är jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0