Hello

Jag gjorde en ny blogg när jag kom hem från Australien. Tänkte att nu har jag ju fyllt 20 år och borde starta på ny kula och mer eller mindre lämna allt annat bakom mig och blicka framåt. Lite symboliskt fick jag idén att en ny blogg, det skulle ju sitta fint!
Till slut så tänkte jag idag starta upp den och börja skriva. Men det gick inte. En grej jag lärde mig nere i Australien är nämligen att man är den man är, och det är resultatet av valen man har gjort och upplevelserna man har varit med om, från att man var liten till att man så fyller 20 år. Varför skulle jag så skita i den här bloggen? Har skrivit en hel del om mina tankar och upplevelser och mitt liv sedan länge tillbaka. Jag behöver skriva av mig ganska ofta, för det är den jag är. Och den här bloggen representerar alltså lite av det. Och jag vill inte strunta i en del av den jag är.
Som en väldigt smart person jag träffade i Sydney sa, "don't change", och det tänker jag inte göra heller.

Puss på bloggen, nu är jag ingen tonåring längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0