Jag vet hur du ser ut i inga kläder

Idag är det ett år sedan vi sprang ut från De Geergymnasiet och lämnade 3 roliga men också jobbiga år bakom oss! Studentveckan var verkligen det roligaste jag någonsin varit med om på hemmaplan (mina resor i Aussie/NZ är i en klass för sig) och när jag ser studenter på stan så önskar jag verkligen att jag hade en tidsmaskin och kunde åka tillbaka 365 dagar i tiden (och göra om Aussietiden också när jag ändå håller på :)).



Har fikat med mina fina arbetskollega Angie idag, var supermysigt att bara sitta och snacka om allt möjligt i två timmar. Lämnde in vår dvd på reparation för bilden kommer inte upp på TV'n, hoppas den blir klar så snart som möjligt, saknar att se på film på stor skärm. Dataskärmen är ju inget kul alltså.... Iallafall om man inte har upplösning som på en Macbook. Ge mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0