Nöjd, igen

Bitar börjar att falla på plats och planeringsholisten i mig gillar att jag redan nu har juldagsoutfit samt nyårsoutfit kirrad. Nu ska jag börja planera min tjänstemannafestsoutfit på Lund på fredag, hehe.

Ska alldeles strax börja packa lite här, vilket känns konstigt, men är något som måste göras. Har å andra sidan inte packat upp särskilt mkt och jag har inte fäst något i väggarna direkt - när jag skulle göra det kom jag aldrig till skott, vilken var mitt i min tvekningsperiod. Nu känns det här valet ganska sjävklart även om det värsta som finns är att lämna fina människor man tycker om. Oh destiny, thou art a heartless bitch....

Fredrika och jag ska förresten på Bruce Springsteen!!! Så himla fett så det finns inte! 28 juli med en sisiodär 74 998 andra personer eller nåt. Blir ju l-e-g-e-n-d-a-r-y asså. Fast redan nästa vecka blir det nog redan konsert, Dave the man hit då jag är lite skyldig honom en Movits-konsert. Och alla som inte lyssnat på Movits borde verkligen göra det! Sinnes bra här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0