be my mirror, my sword and shield



2009 kommer bli ett bra år. Jag fyller 18 redan på våren, innan det kommer Mellot till Norrpan, under sommaren ska vi på träningsläger till Tjeckien, och - just det - den 22 augusti blir det Coldplay på Stadion i Stockholm. Underbart är ordet!
Min mamma köpte biljetten åt mig idag som julklapp och jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag, Gustav och David kommer stå där och sjunga med, kanske några fler polare också. Fast biljetterna håller på att ta slut. Jag är så jäkla glad att jag hann. Och tanken på den helgen får mig att rysa av glädje. Nu gäller det bara att vädret är fint så kommer det bli en oförglömlig helg.

Jag ryser redan när jag sitter och lyssnar på Viva La Vida nu. Ae, jag är så glad. God jul till mig själv.
Hear Jerusalem bells are ringing
Roman cavalry choirs are singing
Be my mirror my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason I can't explain
I know Saint Peter will call my name
Never an honest word
But that was when I ruled the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0