i'm still a rockstar

Hejsvejs! Här kommer ännu ett kort inlägg innan träning! Lucia var bra, Clas är rolig och julbord har aaaaalldeles för mycket mat att bjuda på. Känner mig som en stor kossa. En stor kossa med lockigt hår.

Ikväll är det Idol och jag hejar på Alice. Kevin är ju grym men Alice asså. Hon är ju skitbra. Sen ska en massa gamla Idoler komma och vara med, som Sebastian, Darin och dom där. Och Daniel Karlsson från förra året!!! Muuuums!! Lovehim. Och Sebastian är ju rätt het också, eller hur Mirela? ;)

Imorgon ska jag försöka ta mig till Stadium Arena och heja fram några friidrottspolare, det blir skoj med Jullan. Sen ska jag dra till Söderköping för att vara hundvakt...kanske inte världens roligaste MEN jag har fått med min Milla och vi ska ha myskväll med film och kinamat tänkte vi.
Och sen ska pappa få äran att betala min biljett till Coldplay. SÅ BÄST DET SKA BLI!


Och sen har jag börjat längta onödigt mycket efter min 18-årsdag. Massa massa planer har jag för det. Och sommaren speciellt hihi.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Julls

Stadium arenan var väldans skoj, indeed :)

2008-12-14 @ 17:20:18
URL: http://capplin.blogg.se/
Postat av: e m m e l i e

http://emmelieholmberg.blogg.se/2008/december/en-bild-pa-tom.html



vad tycker du? ^^

2008-12-14 @ 17:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0