like a bridge over troubled waters


JAG VILL ÅKA TILL LONDON.
Av någon anledning så har jag suttit hela eftermiddagen och bara funderat på hur mycket det skulle kosta att dra till London över påsklovet. Eller varför inte efter det att jag fyllt 18. Det skulle ju vara snäppet smartare, men just nu vill jag bara resa iväg igen. Inte för att jag har någonting att fly ifrån, utan mer för att jag vill åka iväg och uppleva världen med mina grejtaste polers. Tänkte på den där s.k. "klassresan" vi snackat om ett tag, man skulle ju kunna dra ihop ett gäng NS'are och dra.  Jag och Tantan sitter nu på msn och planerar ihop något, vi kan nog minsann dra med oss x antal polare (eller vad säger du Max?)... aja, please stay tuned for more info senare, haha.

Idag var det sista dagen i skolan 2009 och den slutade med fika på Kuriosa med Fredrika, alldeles supermysigt. Underskattade dock storleken på portion blåbärspaj jag beställde, det blev mer än väntat. Så när jag traskade hem var jag onödigt mätt.
Dagen innehöll typ ingenting intressant annars, skum lunch som varade typ i 3 timmar med spel på datan vid fysiksalarna... han tjocka dataläraren är visst lite halvsur på oss men vi skiter i honom. Jag dödade David två gånger förresten! Haha! Verkligen dagens moment för mig där.
Lite kramar till folket som man ändå kommer sakna under 2 veckor som man inte ser så mycket mer annars än i skolan. Fats imorn är det ju "riktig" avslutning, men eftersom alla verkar dissa det var det lika bra att säga hejdå idag.

Och nu är klockan ganska mycket, så nu säger jag hejdå igen.
Bye bye, hey hey London.

Kommentarer
Postat av: Murre

Alltså jag har alltid viljat åka till London, känns som om alla utom jag har varit där... Bara deras dialekt är nog anledning till att åka dit!

2008-12-21 @ 00:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0