no outhousemovie

 det skulle blivit utebio ikväll men med vädret som råder blev det inget av. saknar susanna och resten av tjejerna så någon dag måste vi minsann gå :)
istället sitter jag ju härinne med nya bloggen, haha, och jag fick nu lust att bjuda på lite bilder från sommaren 2006 och framåt. knock yourselves out! ;)

dagen vi började nian  hemma hos erica  min älskade camilla när hon fortfarande hade glasögon :)  när vi va på gotland med laget första gången... vi lämnade spår efetr oss mahahahahaha  när vi va o åkte skridskor i nian  hemma hos erica   min sötaste baby haha :D  när vi åkte till finland, jag, mirela, louise, camilla :)  på finlandsbåten  ajla o moa när vi åkte till sthlm :)  jag innan nians middag 2007  9C alltid i hjärtat :)  milla o jag kvar på tårtan som alla åt upp.  sötaste ajla o mirela på augustifestem 2007  haha :D augustifesten  bwo.  the ark  hos erika på party  hihi mina flickooor :D  romme 2008 med jorunn o sara :D  mellot i linköping  en av de häftigaste kvällarna i mitt liv :)  haha   freddy, milla and me  sommar 2008  sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0