are we human, or are we dancer?

Sug på den här dagen då. Allt gick åt skogen. Jag gör inte mitt bästa, jag är trött och jag vågar inte säga vad jag känner. Så himla dålig är jag. Iallafall idag, alldeles flum och konstig.
Träningsvärken gjorde sig påmind idag istället för igår. Därför har jag knappt känt mina ben idag och mina armar har gjort ont. På söndag är det match igen och jag borde väl träna ikapp lite eftersom det inte är någon träning idag.
Men jag är för slö för att göra det just idag.
Istället ska jag sova nu och sen kanske sätta på Lost, det var ju ett tag sne man såg det nu. Glömma sina små bekymmer för ett tag. För små är dom.
Men dom är mina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0