a weird day

Började med biologi. Korsningscheman, inte så svårt. Engelskan spenderade vi i den stora aulan och såg på Romeo och Julia, en liten love-story som är så hemsk men ändå så underbart vacker. Jag längtar efter kärlek när jag ser på den där filmen alltså... och Leonardo! Haha.
Iallafall så åt vi lunch på garvaren, Danne lika söt som alltid idag :) Gott med kyckling och currysås, det må jag säga att jag är glad att vi får gå dit. Sen kom Sara och jag försent till matten där Marcus hade en sån där himla kul lektion igen :D Matten är faktiskt de roligaste lektionerna i skolan, för det är så soft. Marcus är störtskön och himla bra på att lära ut så alla fattar. Sen har vi bra sammanhållning känns det som, så min mattegrupp vill jag verkligen inte skiljas från. Iallafall, de tvar en skoj lektion idag. Även om jag har SUPER ångest inför imorgon. Prov kl 8. Logaritmer och skit. Kommer gå år bajshållet.

Sedan traskade jag iväg till Ica för jobb. Mitt i alltihopa fick jag sms där det står att Melodifestivalens artister är klara. Jaha, tänker jag och kollar på Aftonbladets hemsida (älska wap-funktionen i mobilen).
Men va fan..? Alexander Bard har skrivit två låtar, Anders Hansson tre. För er som inte vet så är det dom som är hitmakarna bakom alla BWO's hits. Hmm... jag funderar. Men jag vill inte att BWO är med i Melodifestivalen igen. Det kommer inte att funka. Folk blir trötta.

Det var väl det som var weird idag. Sen all denna ångest inför mattrpovet... fy farao. Ni får be för mig imorgon, trots att jag har lyxen att sluta kl 11 imorgon. Sen ska jag ner och inhandla lite Euro och köpa bussiljetter.
Puss på er.


I can see you looking at me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0