mina favoritKarlssons är tillbaka

Så sjukt det är! Kan jag se in i framtiden eller?!
Imorse lyssnade jag som vanligt på Rix MorronZoo (sjukt bra, fatta att det alltid är lika kul). Jag åt frukost, det var gott. Men alltså, plötsligt spelades Sebastian Karlssons gamla Mello-låt "When the night comes falling" och jag tänkte tyst för mig själv att det var länge sedan man hörde något av Sebastian Karlsson. Kommer ihåg det som om det var igår när jag och Mirela träffade honom i Norrköping, det var också ett bra tag sedan. Så jag tyckte iallafall imorse att det vore coolt om han släppte något nytt snart.
Sen åkte jag till skolan och funderade inte mer på det.
Men iallafall. Det sjuka är att det idag släpptes en video... gissa vems? Jo, den till Sebastians nya singel!! Och den är veeerkligen skitbra :) "Getaway" heter den och låter som en blandning mellan Coldplay och ... jag vet inte, Sebastian? Han sjunger fantasiskt och slutet är gåshudsframkallande.
Fem plus från mig!
Man kan se videon här :)

Sen kommer Daniel Karlsson (som jag och Milla träffade i vintras) att släppa sin första singel den 15 oktober och den låten ser jag verkligen fram emot att höra. Jag tycker kaptenen borde ha vunnit (eller kommit tvåa, det verkar ju gå bättre för dem) för att han har verkligen TALANG. Jag glömmer aldrig när jag såg honom framföra "The scientist" eller "You're the voice" i Idol 2007.
Så ja, två av mina absoluta favoritKarlssons är tillbaka. Och glad är jag över detta faktum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0