if i was a rich girl



Livet är fan en enda stor lång kamp mot tiden. Man ska hinna med sjukt mycket saker hela tiden och när man har kul så går tiden fort, och när man har tråkigt går det förstås långsamt. Igår fick jag reda på att vår fina analys av en filmaffisch ska vara klar redan på torsdag-fredag, och det försatte ju mig i en liten panikslagen känsla. Men nu har jag nog bestämt mig för att analysera Slumdog Millionaire's affisch. Det är mycket färger och lite detaljer och sånt som man kan göra långsökta referenser av, haha. Så imorgon blir det att börja jobba med det! Sen ska jag försöka hinna med att skriva en artikel om Niklas Andersson som vi intervjuade på Birka och även plugga den där sjukt jobbiga bajsfysiken. Usch vad jag inte tycker om det just nu. MEN ALLT LÖSER JU SIG ELLER HUR?!


Sova behöver jag också förresten, efter gårdagens fest och dagens jobba/äta middag hos mormor/grilla med polarna/spela biljard. Har haft en sjukt roligt påsklov annars! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0