it's not me, it's you

Lily Allen är en cool liten brittiska. Hon är sådär lite skum som Amy Winehouse och super sig full för pressen ibland, men hon är ju inte i närheten av ett lika hemskt vrak som Winehouse har lyckats bli. Iallafall  - jag har lyckats fastna för en låt som heter "Fuck you". Den är faktiskt grymt bra, går liksom såhär: "Fuck you, fuck you very very much, fuck you, fuck you very very much". Asbra!



Och det var faktiskt seeeeeeegt att gå till skolan idag. Redovisning, jätteflum engelska (som om det är någon chock numera.... tänk att jag skulle få vara med om en dag där en elev är bättre på ämnet i fråga än läraren... geeeez). Och sen en ännu flummigare matte, men det är så kul när Marcus är flummig så det är bara roligt. Och för första gången i matte D förstår jag liksom vad vi sysslar med. Det är bra. Men sen har vi den där fysiken som vi tydligen har prov på nästa vecka... eeeh? Spänning, ström, volt, ohm?

Och sen ska jag förbanna alla jävla idioter som tror att dom kan sno saker från en affär utan att få ta konsekvenser. idag råkade jag ut för en rejält fräck stöld när jag satt i kassan. Och det dumma är att jag kände på mig att de skulle sno nåt. Suck! Människor har fan inte vett i skallen längre, det är helt sanslöst. Fräcka idioter!
Så ni fattar kanske nu varför jag tycker att låten "Fuck you" är ganska passande idag!!!!

Men förresten så måste jag tipsa om en annan lite mer känd blogg kanske. Det är en tjej på 15 år (!!) som är gravid med tvillingar (!!!!!!!!) med en kille som är 20 år (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Fast vad man än tycker om det hela verkar hon vara en bra tjej och jag tycker det är lite småmysigt att läsa hennes blogg.
Du hittar den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0