jag är typ kär

I'm inlove with a fairytale
Even though it hurts
Cause I don't care if lose my mind
I'm already cursed

Nej, tyvärr har inte våren gett mig särskilt mycket på kärleksfronten. Det närmaste var väl den där killen på Ica som frågade om mitt nummer. Vilket, i och för sig, var... kul.
Men man kan ju få den där pirrimagenvetintevartjagskatavägen-känslan på andra sätt. Till exempel från en snygg norrman med fiol. Jag är seriöst helt tagen av Rybak - Alexander alltså. Jag vill inte ens att Sverige vinner den där stora tävlingen i år - för mig regerar "Fairytale" helt och jaaa.... I just can't seem to get it out of my mind. Ja. Bara så ni vet. Och för att upprepa mig är jag väldigt säker på att Norge tar hem da evrovishon zång kontessst 2009.

Nu kanske jag borde skriva om något annat. Jo, jag har fått lön idag. Som försvann lika fort som den kom. Jag köpte joggingskor och joggingbyxor för sammanlagt en tusenlapp idag,  något som kändes bra. Något som däremot tog emot var att jag köpte en klänning på HM som jag inte är helt nöjd med. Jag ska ha den på Emilias fest imorn, men jaaa.... jag kanske springer ner och byter den imorgon. Kanske.

Glemminen och resten av tjejerna kommer iallafall, så det ska bli väldigt kul imorgon. Någonting annat jag ska hinna med är att plugga matte som bara fan. På onsdag har vi prov och jag måste verkligen göra bra ifrån mig. Jag vill det. PÅ söndag kväll ska jag jobba också, shit jag kommer bli rik till min födelsedag.... som det förresten bara är 4 veckor kvar till nu! :)

Nu ska jag inte sitta här helt enkelt. Matte!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja pengarna försvinner lika fort som dom kommer in typ... Jag fattar inte haha.

Jag behöver oxå plugga

2009-04-27 @ 18:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0