let the sunshine in

Så himla underbart att sätta mig på balkongen i en timme och bara njuta av solen. Fundera på en massa onödiga saker. Bara känna sig fri och ledig för en stund. Gick in (man kan ju inte sitta för länge ute liksom) och satte på TV'n och såg på en dokumentär om, just det, huvudpersonen för påsken - Jesus. Ganska intressant faktiskt men det krävs en typ som jag för att finna det intressanta i det hela. Historia är kul.

Det är nästan sommar ute och känslan sprider sig rejält i kroppen när man hör barn utanför skratta och känner lukten av grillat. Mamma lagar påskmiddag som vi ska äta nu innan jag drar iväg mot fröken Janssons hem för lite party. Men oj, så jobbigt det bli att gå upp imorgon bitti och bege sig mot Ica. Hmm.....

Och nu helt plötsligt börjar jag känna mig snurrig, gud va konstigt, jag har nog druckit för lite. Glad påsk.

Kommentarer
Postat av: Tantan

Glad påsk, då vi minns den dagen Tomten blev korsfäst!

2009-04-11 @ 17:26:58
URL: http://tantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0