that effin thing

Nuuuu är jag äntligen klar med pluggeriet för idag. Har suttit kanske sammanlagt 4 timmar med bara fysik denna onsdag. Det behövdes - nu kan jag det mesta. Tror jag. fast nu ha rjag ett superduperverkligenjätteroligt matteprov i D-kursen (poängterar -> D <-) att se fram emot. Sinus, cosinus och tangens, och lite sånt. Algebra. Och förresten kanske jag blir civilingenjör. Ja, Sara och jag funderar på det, trots att man får stå ut runt 4 år till med matte. Men matte ÄR ju roligt, när man kan det. Vilket ju tar ett tag innan man gör!

Aja. Nu behöver jag återvända till min kära säng. Imorgon ska jag undervisa min morfar i datakunskap, typ. Han vill lära sig "dom där sakerna nät, sajt, webb och allt fanskap" om man citerar honom typ direkt. Min morfar är rolig och det ska bli roligt. Är ju ledig imorgon (inget IV och skippar svenskan) så det känns helt OK att träffa morfar och senare dra ner på gymmet för ett pass med Eva från laget. Har börjat komma igång med träningen igen, det känns BRA.

Förrsten, måste bara posta den här reklamen. Den roligaste på lääääääääääääänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0