underbara väder!

Har just kommit hem från en lång cykeltur. Iallafall hälften av tiden. Mamma ville ha sin cykel servad och eftersom det är Team Sportia ute i Ingelstad och eftersom vi inte har någon bil whatsoever, så cyklade jag den nätta sträckan på runt en mil ut till varuhusimperiet. Det var ganska okej ändå för vädret är helt fantastiskt och jag bara längtar längtar LÄNGTAR tills det blir sommar på riktigt. Då man kan gå ute i bara T-shirt och kortbyxor typ. Eller varför inte i en klänning - jag funderar på att spendera större delen av nästa lön på kläder. Och nya joggingskor, som jag verkligen behöver. Måste börja springa i skogen snart! Och då ska Fredrika med, som vi sa i vintras ;)

Naaaaa, det var typ det jag ville skriva, att vädret är så sjukt fint :)
Imorgon är det fest hos Erika och på söndag kväll ska vi ha grillkväll med NS2b =) Sticker nog till farsan på måndag, vi är ju lediga då med. :)

Kram på er allihopa =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är strålande väder här i Sundsvall oxå, jag och hunden går nog ut och springer på måndag om vädert håller i sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0