valborg för alla

Jag ska förtydliga mig. Livet är JÄVLIGT bra när Sverige ligger under med 2-5 men på något sätt lyckas göra 4 mål på 10 minuters matchtid och lite sudden death mot USA i VM. Det, mina vänner är klockrent. Så klockrent att vissa av mina grannar nog märkte det igår kväll när jag skrek rakt ut att Sverige hade gjort 5-5. Weinhandl sätter den där pucken, helt otroligt... Matchen var faktiskt ett bra samtalsämne idag. Jag och Pedro gick från IV't och pratade om det - han hade lite svårt för vad namnet på den där svarta saken är. "Plattan... bollen?... Pucken!" Haha.

Ikväll är det så Valborg och jag tänker iallafall inte bli full. Imorgon bitti ska jag ta en buss till Gusum och titta på när Paola har dansuppvisning. Jag ska be min kära far att hämta mig med Volvon så att jag kan övningsköra hem till Söderköping, så kan jag vara där över dagen. Glenn och Cricka har förbjudits från att vara med, haha, med all rätt från Paolas håll.


Nej, hörni, nu måste jag städa rummet och fixa iordning mig själv. Ska möta Jorunn på stan och så ska vi ta trean ut till grillningen hos Fia, som är Jullans polare som jag aldrig träffat men som jag uppenbarligen kommer få möta ikväll. :)


Pusshejsvejs på er och ta det lugnt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0