bara helt fantastiskt

För mer än 4 år sedan blev jag medlem på en sida som heter Lost Video Island, kort sagt; LVI. Snacka om att det var där jag lärde mig vidding och började älska det. Jag har fått många bra vänner där, bland annat en snubbe i Vancouver som heter Warren och är 2 år äldre än mig och har för det mesta samma smak gällande musik, film och tv. Att maila med honom är kul och det gör jag gärna. Kanske lite för gärna då mina mejl ofta blir långa och Warren knappt orkar svara, haha. Men iallafal!
LVI har alltid tävlingar vajre månad för alla proffsiga vidders där (vissa jobbar med filmredigiering, så visst, lite fusk, men ändå). Den här månaden föreslog vi att vi skulle hedra MJ och just nu pågår alltså en tävling på LVI där man ska vidda till MJ. Tänkte slänga in länken så kan ni spana in de två videos som kommit in - som ni ser pågår tävlingen fram tills 31 augusti så då tänker jag nog påminna er igen ;)

Tycker bara att det var så himla coolt och bra gjort av mina vänner på LVI att åta sig uppgiften. Asbra sätt att hedra MJ.

Nu ska jag lägga mig, men först en dusch ("inte lukta usch, stå högst i kurs" som Mange Schmidt hade sagt). Och lite New Moon. Edward lyser med sin frånvaro.... baaaaaaaaajs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var ett bra sätt att hedra honom. Tänk vad många människor som tar sig tid och hedrar honom och så många som älskar honom

2009-08-06 @ 13:53:21
Postat av: Angelica

Hej! :D

Förlåt för att jag inte har hört av mig :p

Men det har varit lite mycket dom senaste dagarna. Och nu flyttar jag ju snart. Men vi får se till att träffas så snart som möjligt :) kram!

2009-08-07 @ 22:52:24
URL: http://angeliicadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0