dagen

Vi har en vietnames som lärare i fysik. Han är skön, eller ja - charmig.
Jag kunde knappt sova inatt, för min hals gör så ont och jag måste gå upp tidigt för att ta prover på vårdcentralen imorgon. Inte kul.
Det blir nog inte Grönan i Stockholm, men väl en heldag att steka runt i huvudstaden!
Engelska C är det ämne jag är allra mest pepp på just nu. Glasgow, snälla Jesper?
Råa korvbitar är inte gott. Men man kan ju spendera en håltimme på stan och käka panini istället, samtidigt som David köper väska och vi flummar runt på Onoff med Krille, Max och Sara.
Definitionen av "häftad bok" känns väldigt flytande...
Nästa helg åker jag till Barcelona!


:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0