don't kill the messenger

Köpte bussbiljetter idag tills i helgen, det ska bli så himla kul. I vintras kommer jag ihåg hur mamma sa att det var nio månader kvar tills konserten, but guess what - it's here now! På söndagen ska vi dessutom gå på Grönan och testa den nya karusellen Insane... säger bara att jag kommer spy. Uuusch men det ska bli kul :)

Har varit på shoppingtur idag och gjorde fynd på MQ, men jag känner att jag borde färga håret och klippa det VERY soon, för jag ser hemskt ut i det just nu. Har inte klippt mig sedan tidigt på förra halvan på 2009 och det känns... fel. När man har lite uppklippt hår som jag syns det ju rätt fort också.

Har inte så mycket mer intressant att berätta. Imorgon kväll kommer jag nog dock att ha det. Skolan börjar imorgon, sista året. Fredrika och jag pratar redan studentklänningar. Yuck. Det går för fort....

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är kul på tivoli men jag kan ju säga att Liseberg är bättre en Grönalund. Jag och en viss L brukar åka berg och dalbana tills vi blir grön typ haha det är så kul

2009-08-18 @ 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0