fast

Okej, så jag har alltså läst 350 sidor i en och samma bok på mindre än två dagar. Normalt? Nej, inte för mig. Jag har fullkomligt förälskat mig i Bella och Edwards udda men helt sjukt underbara kärlekhistoria. R-Patz blir bara snyggare och snyggare. Ouch, va jobbigt det är att det inte finns vampyrer att bli kär i på riktigt...

Mår mycket bättre idag, eller mycket bättre är väl en överdrift. Febern har gått ner och öronen gör inte lika ont längre. Mne huvudet värker och i förmiddags kunde jag knappt prata. Fast.... helt ärligt så är det inte så dumt att ha en ursäkt till att inte behöva göra något alls. Bara vara, liksom. I like it.

Nu ska jag se på Vänner igen, tjoho! Tycker så synd om Joey just nu... ;) Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Man får ett visst sug efter dom böckerna

2009-08-14 @ 14:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0