halo

Jag har börjat läsa Twilight! Jepp, min kära Camilla övertygade mig om att börja. När hon sveper 3 böcker på några veckor måste det vara bra. So here I am, två dagar efter att jag började läsa och jag har redan läst halva boken som väl är cirka 400 sidor. Jag kommer ihåg att jag såg filmen och var helt hänförd av hur intensiv och ångande den var, alltså - och jag snackar inte bara om Rob Pattinson här - det var helt klart ett tag sedan jag hade sett en film som aldrig "tog en paus". Hundra rakt igenom. Och snacka om att boken är precis likadan, fast bättre! Inte för att filmen är dålig dock... jag längtar tills New Moon komer ut. Sitta där i biomörkret och stirra på Pattinson och bli kär. Ahhwww....

En film jag vill se snart på bio är dock Sommaren med Göran, den verkar bra. Hade förresten filmmaraton med Camilla när jag var där ute; vi hann med "The Ninth Gate", "P.S. I love you", "Maid in Manhattan" och "Runaway Bride". Ingen av dem hade jag sett förut, trots att de sistnämnda har funnits i ett par år. Anyway så var "P.S. I love you" SJUKT BRA!!! Vilken feel-good-movie! Och av någon konstig anledning satt jag och Milla och dreglade över en 35-årig irländare där i TV-rutan... Se den!

Idag har jag annars bara snörvlat, under större delen av dagen på jobbet dårå - får se om det blir gym med Molly imorgon, känns ganska avlägset när jag inte kan andas genom näsan trots cirka 50 sprayduschar i vardera näsborre. Dåligt hör jag också. Yuck.

Nej, en bra sysselsättning är läsning. Eller TV-tittande. Eller nåt i den stilen. Jag har ju helt enkelt lov, man behöver inte planera allt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0