immortality

Det finns inga ord att beskriva Coldplay's konsert med som gör den rättvisa. Bara bilder. Slänger upp några här (några tagna med den bra kameran, några med mobilen, blev en kompromiss gällande batterierna på de två), och just det  - jag skrev några rader på GS också. Läs hääääär.



Hade hur som helst världens mest underbara helg uppe i Stockholm. Hela upplevelsen med bussfärd, tunnelbana, väntan på centralen, regn, taxi och "äntligenfårjagslängaavmigminakläderochsova"-känslan är ju bara så underbar. Jag gillade Pizza Hut trots att vi blev illamående, jag gillade köandet för det var liksom en process som man SKA gå igenom när något så underbart väntar. Jag älskade det! Så tack alla fina människor jag åkte med för den här helgen :)

Idag var det skola igen och IV-valet skissteknik och akvarell kändes väldigt bra. Att sitta och rita samtidigt som man kan prata om allt möjligt med Julia Bergstrand känns lockande. 50 poäng som ska spenderas på Lennings på måndagsmorgonar och tisdagseftermiddagar. Liten grupp, härlig lärare. I like it!

Lunchen efter biologin var 3 timmar lång för mig och Cricka som inte valt miljökunskap, så vi drog till Ica, köpte Ben&Jerry's-glass, Fanta, gick till skolan och käkade och gick ner på stan. Allt medan solen sken. Underbart.
Och vår fysiklärare Choung kan jag bara säga ett ord om: charmig. Som tusan. Fysik B känns, otroligt nog, helt okej just nu. Och det mina vänner, är inte väntat!

Idag är det förresten exakt en vecka kvar tills jag ska se Zlatan spela sin första match i La Liga för Barcelona! På lördag bär det av till Barcelona. 30 grader och solsken är verkligen inget jag säger nej till. Fredrika är ett alldeles fantastiskt sällskap också, och med pengar i fickan som jag får imorgon känns allt nästan FÖR bra.



CAMP NOU! BARCELONA! ZLATAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0