i've never been perfect, but neither have you

Well, det var en bra helg som slutade igår! Kanske glömt bort att berätta om vår utgång i fredags, men det blev riktigt lyckat och David kommer aldrig mer försöka stjäla en NT-tidning halv fyra på natten :)



I lördags (tror jag att det var, börjar känna mig som en PMS-kärring när jag inte minns sånt) begav mig jag och Älexbälex på en liten "utflykt", vad det nu gav oss. Det blev en bussfärd fram och tillbaka till Östra Husby  - för att käka pizza. Ja det låter dumt och vi är dumma. Men vi är iallafall dumma tillsammans :)

Det är så skönt att inte vara tvungen att göra saker varje dag, ni vet plugga och sånt. En känsla som håller i sig i en vecka till, kanske lite mer om jag har tur. En vecka är det kvar nu, usch vad tiden går fort. Var hos tandläkaren idag, och det gick bra, och när det var slut sa hon "ja, då ses vi om ett och ett halvt år igen då!" med ett leende. Och så tänkte jag efter - jag kanske inte ens bor kvar här om ett och ett halvt år... jag kanske inte ens bor i Sverige eller för den delen i Europa. Chansen finns att jag kanske besöker en tandläkare nästa gång i Canada. Skum känsla.

Har tränat ikväll och det känns alltid lika bra när man kommer hem och känner sig duktig. Idag blev det pizza som "proteinkick" efter all utmattning, kanske inte det bästa men det var gott iallafall.

Och just det, idag fick jag min MJ-t-shirt jag beställt från Discshop. Rätt frän, tydligen var det herrstorlekar så den är liiite för stor. Men, den blir snygg till lite fler saker man kan klä på sig! Här har jag matchat den med en randig kofta :)



En annan sak jag kommit på idag är förresten att Linkin Park är jäkligt bra.
Now I shall go and hit the shower. Puss.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad snygg MJ t-shirten var

2009-08-11 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0