let me take a bite

Idag har jag jobbat igen, från 8 till 16 och det gick förvånansvärt fort. Ibland känns det ltie som att man lever i en film när man kan gå in på toan på Ica, slänga av sig sina jobbarkläder och ta ur tofsen, borsta igenom håret, tvätta ansiktet, sminka sig, sätta på sig lite snyggare kläder och dra ut i soskenet som en helt annan människa sett utifrån. Mmmm.
Gick en sväng på stan och hittade lite fina saker på H&M - men usch, det var länge sedan jag handlade för så mycket på samma gång när det gäller kläder. Meeeen något ska man väl få unna sig när man jobbar som en idiot? ;)

Efter en sväng på gymet med Fredrika (#¤(&/¤%&¤(/&%%¤&/¤ vad jag längtar tills vi ska till Barcelona!) åkte jag hem och sen dess inte gjort så mycket. Tänk va skönt det kan vara att inte behöva göra något. Jag undrar dock var min sladd till min bärbara dator tagit vägen? Den datorn behöver jag för mina systemkamerabilder för den är snabbare än den här som är i vardsagsrummet. Aja. Allt löser sig!

Sjöng lite till Michael Jackson medan jag städade förut, det är ju helt underbart att dansa lite för sig själv där i rummet! Nu ska jag skriva klart och lägga mig i sängen och läsa Twilight, kommer nog börja på tvåan ikväll :) Fast tänkte bjuda på lite bilder från mitt röda rum. Jag tycker det är så skönt att bara stänga in sig på rummet ibland, lyssna på musik, läsa, se på tv eller bara sova. Vara för sig själv, det gillar jag faktiskt.



Kommentarer
Postat av: alexandra

jag vill också till barcelona! haha

2009-08-05 @ 12:06:57
URL: http://jonssonalexandra.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det går bra att läsa Twilight. I dag har jag varigt ute och sprungit och lyssnat på MJ heladagen.

2009-08-05 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0