life style yes

Jag börjar smått fatta att min blogg kanske inte är såkul att läsa. Jag har svårt att hejda mig när jag skriver och helt ärligt blir det ju fan 40 rader varje gång jag skriver. Jag kanske bara borde finna mig i att man inte behöver skriva AS intressanta saker. Eller ehm det kanske de inte är iallafall. Men suck! Jag ska skärpa mig! ;)

Jag kan berätta att min satans förkylning håller på att bli liiiite bättte. Men, faktum är att jag har märkt att det är bra att jag blir sjuk ibland. Jag tar det lite lugnare och ägnar mig åt saker jag annars inte tänker på att göra, till exempel läsning! :) För att jag ska fastna i en bok krävs det mycket och jag var ganska skeptisk till att påbörja en fyrologi (eller vad det nu heter, kvartett?) men jag har verkligen fastnat i Twilight-serien. Eller ja, första boken, men jag tror inte att det andra är sämre precis. Imorgon kommer Milla med andra delen - här läst typ 400 sidor på 3 dagar! Never ever happened before kan jag säga! :) Så kort sagt: i någonting ont kommer alltid någonting gott.

Hade en okej kväll på Ica igen, känns helt omöjligt att det är 5 hela dagar i rad kvar innan jag kan känna mig klar med sommarjobbet den här gången. På fredag kväll ska vi alla gå ut för Gustav fyller år och David gjorde det förra veckan, så vi ska dra på en Hugos. Det som är bra med människorna jag umgås med är att de inte blir drägligt fulla jämt och det tycker jag är bra och annorlunda. Sjukt skönt att det finns folk som inte bara är ute efter att bli fulla. Det är hemskt ,med såna, eller ja mer sorgligt. Usch....

I veckan som kommer, tja - jag har inget planerat riktigt förutom jobb och sånt, vilken är skönt som tusan. Och just et lite Twilight blir det nog. Hehe.

Förresten fick Anna mig att fundera på att om jag skulle tatuera in något med MJ, vad skulle det då vara? Ja alltså det kanske inte händer, men nu har jag kommit fram till att det finns en mening han har sagt som säger mycket. Och det skulle jag kunna tänka mig att tatuera in;

"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0