not nice

Inte bara jag har fått ett virus - nu verkar det som att människor smittar datorer?! Min dator jag sitter vid nu som är vår stationära verkar ha fått något virus, eftersom den bara startar om sig själv hela tiden. Bara vips, sådär. Så har jag TUR hinner jag skriva klart det här blogginlägget, haha.

Mår lite bättre idag och det beror nog mycket på att jag sovit ut. Sömn är underskattat, så är det. Löser ganska många problem, iallafall för mig. Mamma lagar mat nu så att jag inte blir helt kraftlös av det här. Ska kura ner mig i sängen och se några filmer sen, mys mys!

Så ja, bloggar jag inte på ett tag så vet ni varför! Puss.

Tack för gulliga kommentarer på förra inlägget btw! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så gjorde våran gamla dator hela tiden och då var det nätverksaggregatet (stavning?) som var trasigt :p

2009-08-13 @ 17:16:45
URL: http://angeliicadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0