nueva york

Sitter och väntar på att mina toasts ska bli tillräckligt rostade och goa för att äta. Tänkte slänga in ett inlägg medan jag ändå sitter här och inte gör något... kom just hem från stan där jag var för att prata med det härliga telefonbolaget Telenor som inte alltid håller vad de lovar ;) Men självklart glömde jag att fråga det viktigaste - hur jag ska göra när jag ska till Barca - men jag och Freddy har ju samma problem så det är bara att gå ner tillsammans en annan dag.
Hittade nya snygga brillor för hundra spänn på Stadium - denna gång kommer de inte nära David, inte när han är lite ppå lyset iallafall! nävars, de andra hittade jag faktiskt på en gångväg (finder's keeper's) så att Dave tog sönder dem gjorde inte så mycket. Dom nya ser dessutom ut precis som de som R-Patz och K-Stew har på sig. Wuhuhuhu,



Verkar som om K-Stew inte verkar ta all uppståndelse så bra, och det är ju inte så konstigt när man blir så känd så fort. Hon och R-Patz skulle passa jäkligt bra ihop, även om jag inte tror att de är tillsammans eller nåt....men vad vet jag! :)

Imorgon blir det nog en sväng till pappa för lite övningskörning, men jag tvekar på att jag kommer ta mig ett steg närmare körkortet. Jag får helt enkelt rikta in mig på att ta det i vår eller sommar nästa år, har inte tid i höst. Ni kan ju bara kolla på mina fina HT och VT-scheman nästa år. Hösten ser bedrövlig ut men våren ... I think I can cope, haha. Måndagarna helt ledig är inte fy skam. 3-dagarshelger för mig alltså efter sportlovet, hurra!



Nu ska jag äta mina mackor! Sen fortsätter jag med min lilla grej. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att mackorna var goda. Jag har pricis ätigt munkar för mormor är här och fyller år

2009-08-15 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0